close

James之沒什麼內容的懶人包】

(1)2004年出道(2)曾經從軍(3)被稱為上尉詩人

(背起來考試會考喔XD)


James Blunt – Bartender

[Verse 1]

It's a little after midnight

現在已是午夜時分
there's a couple in the corner

酒吧角落坐著一對情侶
and I wonder what he said because she's crying

不曉得那渣男說了什麼 弄得她哭花了妝
And I guess they won't remember

我猜他們現在應該無法回想
When they wake up in the morning

今早是何時張開雙眼
When they're heading from the wiskey and the wine

他們何時決定要來些威士忌和啤酒
I know that I have said things I regret when I'm sober

我知道在我清醒的時候 我說過些讓我後悔不已的話
Cause we always hurt the ones we love the most

我們總是傷我們最愛的人最深
I messed up and I know it if I hurt you girl I'm sorry
我搞砸了 女孩 如果我曾傷妳的心 我真的很抱歉

But it's good to see the girl I used to know

但能再見到曾經深愛的女孩 真的很開心

[Pre-chorus]

We can dance but I can't dance

我們可以一道翩翩起舞 但我的心已經雀躍不起來
Maybe we can stick to holding hands

我們可以十指緊扣 假裝沒有事情發生
Or should we raise a glass

或我們應該舉杯
And forget the past

忘卻一切過往雲煙

[Chorus]

If we keep on drinking

如果我們繼續對飲
we gonna fall back in love

愛火肯定會重新燃起
So fill it up fill it up 

所以填滿妳的酒杯吧
we must not be thinking

不要再想那麼多了
cause we can get in love

我們會再一次陷入愛河的 
So fill it up fill it up 

所以填滿妳的酒杯吧
bartender can you pour some love 

酒保 給我來一杯愛情特調
bartender can you pour some love

酒保 給我來一杯愛情特調吧 

[Verse 2]

we can talk about the future

談談一些未來的嚮往吧
we dont wanna reminisce wrong

不要再重複咀嚼過去的錯誤了
cause we both know it was me who got it wrong

因為我們心知肚明 過去是我錯了
Fuck is good to see you, look awesome

天啊 真開心能再見到妳 妳還是跟以前一樣迷人
and I miss you baby

寶貝 我真的很想妳
listen on playing our song

聽啊 現在正播著我們的愛歌

[Pre-chorus]

We can dance but I can't dance

我們可以一道翩翩起舞 但我的心已經雀躍不起來
Maybe we can stick to holding hands

我們可以十指緊扣 假裝沒有事情發生
Or should we raise a glass

或我們應該舉杯
And forget the past

忘卻一切過往雲煙

[Chorus]

If we keep on drinking

如果我們繼續對飲
we gonna fall back in love

愛火肯定會重新燃起
So fill it up fill it up 

所以填滿妳的酒杯吧
we must not be thinking

不要再想那麼多了
cause we can get in love

我們會再一次陷入愛河的 
So fill it up fill it up 

所以填滿妳的酒杯吧
bartender can you pour some love 

酒保 給我來一杯愛情特調
bartender can you pour some love

酒保 給我來一杯愛情特調吧 

[Bridge]

and it is closing time

酒吧就要打烊了
back to yours or mine 

我們就要回到各自的人生了
after all this time 

過了這麼久
You still blow my mind

妳還是讓我癡狂

[Bridge]

and it is closing time

酒吧就要打烊了
back to yours or mine 

我們就要回到各自的人生了
after all this time 

過了這麼久
You still blow my mind

妳還是讓我癡狂

[Chorus]

If we keep on drinking

如果我們繼續對飲
we gonna fall back in love

愛火肯定會重新燃起
So fill it up fill it up 

所以填滿妳的酒杯吧
we must not be thinking

不要再想那麼多了
cause we can get in love

我們會再一次陷入愛河的 
So fill it up fill it up 

所以填滿妳的酒杯吧
bartender can you pour some love 

酒保 給我來一杯愛情特調
bartender can you pour some love

酒保 給我來一杯愛情特調吧 
 


【閒話聊聊】

這支MV還滿有趣的耶

一開始是一個酒保在酒吧

看到前女友跟她的現任男友吵架

然後就去跟她一起喝酒跳舞

但其實到最後也不過就是老友重逢

酒吧打烊後還是回到各自的人生了

.

人生本來就充滿著無奈吧

造化弄人 你讓心愛的人離開了

又偶然在他處擦身而過

但我們又能怎麼辦呢

我們只能再一起喝喝酒敘敘舊

等朝陽升起

我們又得回去面對自己的遺憾

arrow
arrow
    文章標籤
    jamesblunt bartender
    全站熱搜

    Freely Lagrima 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()